- Domov
- SAŽP
- Organizačné členenie
- Kancelária riaditeľa sekcie environmentalistiky
Kancelária riaditeľa sekcie environmentalistiky
Sekretariát riaditeľa sekcie environmentalistiky zabezpečuje najmä tieto činnosti:
- zabezpečuje informačnú, organizačnú a evidenčnú prácu sekretariátu riaditeľa sekcie, organizuje jeho denný program, návštevy, porady,
- zabezpečuje informačný tok medzi jednotlivými odbormi najmä v oblasti administrácie písomností,
- zabezpečuje koordináciu internej a externej komunikácie pracovníkov sekcie,
- kontroluje plnenie úloh sekcie zadaných vedením SAŽP,
- zabezpečuje riadnu evidenicu/archiváciu záznamov sekcie v zmysle registratúrneho poriadku SAŽP, vedie záznamy , protokoly, prehľady a iné súbory informácií sekcie.
Sekretariát zabezpečuje aj nasledovné činnosti v pôsobnosti Špecialistu manažérskych systémov:
- metodická príprava a koordinácia plnenia a realizácie Plánu hlavných úloh SAŽP,
- koordinácia pripomienkových konaní,
- komunikácia so zriaďovateľom v oblasti svojej činnosti,
- riadenia a administrácia projektovej činnosti v pôsobnosti celej agentúry,
- koordinácia integrovaného systému manažérstva v SAŽP.